Sider

mandag 28. januar 2013

Hvor er Rita?

... Ja, det kan du si? Jeg er kort fortalt i sømverden... Hvor er det? Du vet, den store verden som, hvis oppdaget i en alder av 26 år, er fullstendig umulig å fatte uten at det får konsekvenser for ens sosiale liv. Jeg befinner meg enten ved symaskina med foten på pedalen, på Stoff og Stil med pengboka i flammer, på Internett med store ambisjoner eller i senga med tusen "sømtanker"! Det tar på å få tilbake kreativiteten, gitt.

En liten smakebit :)

Grunnen til at jeg skriver et innlegg er rett og slett fordi jeg har dårlig samvittighet overfor dere som følger med meg her inne! Det er med optimisme jeg kan skrive: "DET KOMMER MER! Stay tuned..." Neste innlegg skal nemlig inneholde en liten oppsummering av mine (urovekkende) mange prosjekter den siste tiden. Det har utvilsomt gått utover mine evner til å vedlikeholde de ulike sosiale medier, men jeg må bare se på det som en del av prosessen i stedet for å klandre meg selv :) Håper dere er med på den?

Gleder meg til å vise dere og høre tilbakemeldinger! Hvis dere har forslag til smarte prosjekter for en stakkars nybegynner, så må dere gi meg et lite hint. Jeg er nemlig blitt litt av en svamp og vil prøve ALT!

~r!ta~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar