Sider

onsdag 15. juni 2011

Überinspirert

Ja, nå begynner tørken å gi seg. Eksamenene er bestått og jeg er ferdigutdannet lærer. I løpet av dette året har inspirasjonene hopet seg opp og nå er det på tide å gi litt utløp for disse herlighetene.

Etter en del diskusjon med meg selv har jeg egentlig kommet frem til at jeg skal legge bloggen død. I dag så jeg at jeg hadde fått to kjempeinspirerende kommentarer. Og jeg som trodde ingen hadde noen glede av denne bloggen. Så nå skal jeg bare feriere ferdig (er hjemme og storkoser meg) og så skal jeg legge ut bilder av det jeg har lagd siden sist :) Det blir godt å komme i gang igjen.

Tusen takk til dere som titter innom. Det er utrolig gøy og dere har en stor plass i mitt hjerte <3

4 kommentarer:

  1. Så godt å høre at du er klar for "innsats" igjen! Gleder meg til å se hva du har funnet på! ;-)

    SvarSlett
  2. Gleder meg litt selv også :) Hehe ... Stor klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer med vel overstått eksamen..
    Det er godt og høre at du fortsetter med bloggen, og at inspirasjonen er på god vei ut igjen.. Jeg liker virkelig og se på tingene du skaper...

    SvarSlett
  4. Tusen takk, det var en sann fornøyelse :) Deilig å vite at alle de årene med skolearbeid endelig er over...

    Det er utrolig flotte kommentarer du gir meg. Blir litt smigret altså. Selv er jeg litt dårlig til å kommentere andres blogger (er mer en slik nysgjerrigper som velter meg i andres fantastiske kreativitet). Nå vet jeg derimot hvor morsomt det er å få tilbakemelding, så det må jeg endre på.

    Tusen, tusen takk for varme ord, du er helt fantastisk <3

    SvarSlett