Sider

mandag 27. juni 2011

Bestemorruter



Her er grunnen til at det er relativt tørt på kort-fronten for tiden! Mitt kjære, kjære søskenbarn skal endelig ha barn og det skjer allerede i august. Hun hadde ett ønske fra meg: "bare hekle et teppe av bestemorruter i pastellfarger". Nå ser jeg enden, men det har vært litt av en jobb, da jeg ikke har heklet noe særlig tidligere. Det har vært en flott erfaring og med sine sjarmerende småfeil, tror jeg teppet blir en suksess.

Garn: Mandarin Petit
Pinne: 3,5

Jeg har handlet alt hos Jens Hoff her i Trondheim. De har et fantastisk utvalg i garn og en behagelig og behjelpelig betjening. En herlig butikk å handle i!

Gleder meg til teppet er ferdig. Planen er å hekle sammen alle de 64 lappene, hekle èn omgang med fm rundt hele og til slutt hekle på en pen kant.

Håper alle får en fin uke :) Så satser vi på finvær!

r!ta

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar