Sider

lørdag 8. januar 2011

Varme Gratulasjoner


Her har jeg brukt Spellbinders Impressabilities - Flourish til å skape den vakre bakgrunnen! En kjempefin måte å skape sine egne bakgrunner / egne "mønsterark" på og de finnes i mange varianter! Ja, det blir jo rett og slett som en sjablong :) Og det fungerer kjempefint.

Stempelet er fra North Star Stamp. Kjempefine stempler, men personlig synes jeg kanskje de kunne stemplet litt tydeligere. Men fungerer kjempeflott når du vil ha en litt myk finish! Dessuten så kan det jo bare være min stemplingsmåte som ikke fungerer så godt :p

Uansett... Ha en kjempefin lørdagskveld, alle sammen :)

2 kommentarer:

  1. Først vil jeg takke for varme ord i bloggen min, så har jeg lagt meg til følger her hos deg. Har nå tittet igjennom bloggen din og funnet masse spennende. Det siste kortet var bare nydelig, i mine favorittfarger.....

    SvarSlett
  2. Hei, hei :) Du har en nydelig blogg med masse godsaker, så der var det ikke rom for annet enn varme ord :)
    Hyggelig å se at du likte min også, da !

    Takk for at du stakk innom, håper vi sees :)

    SvarSlett