Sider

søndag 9. januar 2011

Merry Christmas

Ingen tvil om at jeg er bergtatt av Kristina Werner, men denne gangen tok det kanskje litt av? Dette er vel nesten er kopi av en kort hun lagde for en stund siden, meeeen, synes det var så fint at jeg bare måtte prøve meg! :) Mønsterarkene jeg har brukt er Echo Park: Wintertime Collection Pack. Kjempefine og stemningsfulle ark! Har embosset snøflaket og "Christmas", men det er en teknikk jeg aldri blir helt fortrolig med! :s Sitter og lurer på om det kan være stempelputen min. Vurderer og kjøpe VersaMark, for jeg ser de fleste har den. Kanskje blir resultatet bedre da? :) Ellers svertet jeg kanten med Distress Ink: Vintage Photo! Elsker den finishen det gir !

Tusen takk for at du legger igjen en liten kommentar ! :)

Klem

2 kommentarer:

  1. Hei og takk for fin kommentar i bloggen min :)

    Jeg synes dette kortet ble utrolig lekkert jeg - likte oppsett og farger og form :)

    Ønsker deg en flotters dag - med eller uten alle minusgradene vi har på sunnmøre :)

    hilsen Jannelise

    SvarSlett
  2. Jeg elsker å være innom bloggen din, så det er ingenting å takke for :)

    Så fint å høre at du likte det, har ikke fått så mange tilbakemeldinger på det,og det er jo litt spesielt... :s Heh! :)

    Her blir det lang dag med full skole og full jobb, men det er nok heldigvis uten alle dine minusgrader! Eller færre i hvertfall! :)

    Gleder meg til du legger ut mer i bloggen din! :) :)

    Klem Rita

    SvarSlett