Sider

onsdag 5. januar 2011

Christmas greetings

Årets første julekort, eller fjorårets siste? Hvem vet...

Brukte den herlige snøflakpunchen fra Martha Stewart. Den kan være litt tricky, og mange flak går i stykker, men når man først får til èn, så er det verd det:) Stempelet er fra BasicGrey og er et av mine favoritt julestempel :) C&S u know.

Monografiske kort er temaet i månedens utfordring hos Ett Trykk - "Trykkpressa januar 2011". Herlig utfordring, så den måtte jeg hive meg på:) Ta turen innom dere også, dere har til 25. januar :)

Ha en fantastisk dag :)

7 kommentarer:

  1. Det var et nydelig julekort!
    Klem :O)

    SvarSlett
  2. Masse flott å finne på bloggen din,
    synd man ikke kan legge seg til som følger...
    Ha en fortsatt fin og kreativ uke :)

    SvarSlett
  3. Tusen takk ;)

    Vet ikke hvordan man gjør det med følgere, og for å være helt ærlig så trodde jeg ikke behovet helt var der:p Hehe! :) Men nå må jeg jo sjekke d ut, kan du skjønne !

    Store klemmer fra Rita

    SvarSlett
  4. Så enkelt og flott kort:-) OG ja, de snøflakene er ordentlig nydelige!

    SvarSlett
  5. Tusen takk :) Det trenger ikke være så detaljert når man har den snøflakpunchen :) Dessuten liker jeg det C&S!! :D
    Klem

    SvarSlett
  6. Stilrent og flott kort! :)

    SvarSlett
  7. Nydelig julekort!
    Takk for at du er med i Trykkpressas januarutfordring :)

    Åshild

    SvarSlett