Sider

tirsdag 16. april 2013

Det er aldri for sent å finne ut hva man vil...



Hei, alle sammen :)

For å gjøre en litt lang historie kort: JEG HAR KOMMET INN PÅ GRAFISK DESIGN VED NKF TRONDHEIM! Dette har selvsagt preget hverdagen min i aller høyeste grad. Det har ikke vært plass til så mye annet i hodet mitt den siste tiden, men all den intense tankevirksomheten har ikke vært en byrde. Endelig tar jeg et valg utelukkende av egen interesse og det gjør meg så uendelig lykkelig... En liten tåre i øyekroken melder seg nesten hver gang jeg omfavner denne deilige følelsen.

Hele livet har jeg vært litt forsiktig med å glede meg over... ehm... ting generelt, men det er det slutt på nå! Ærlig talt.. "Dette er jo helt fantastisk, Rita!!" :) Nyt de fargerike delene av livet så lenge du klarer,

Ha en strålende dag videre, vakre mennesker 


~r!ta~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar