Sider

mandag 15. august 2011

Bryllup

Mitt kjære søskenbarn skal gifte seg. Hun skal ha et flott bryllup på Sunnmøre som jeg dessverre går glipp av. Her er i alle fall kortet jeg skal gi til det flotte paret.

Er ikke papiret vakkert, dere? Jeg blir fortsatt "wowet" når jeg ser papirpakken Cappella av Basic Grey. Dette er min absolutte favoritt, uten tvil.

Skal ikke si så mye om selve kortet, annet enn teknikken jeg har brukt på hjertene. Eller... Teknikk og teknikk! Det er veldig simpelt, men akk så flott. UTEE! De fleste har vel hørt om det. Det er et ekstra tykt embossingpulver, selv om et vanlig embossingpulver (clear) sannsynligvis hadde gjort susen. Det viste seg at jeg var tom for Glossy Accent så jeg hadde ingen annen måte å glasere hjertene på. Selv om dere ikke ser det så godt på bildet, så kan jeg med trygghet si at UTEE gir et upåklanderlig resultat hver gang.

Håper dere har en fin mandag :)

r!ta

2 kommentarer:

  1. Et originalt og utrolig fint kort! Likte lag på lag, og buen der bryllup står.

    SvarSlett
  2. Tusen takk :) Så hyggelig med konkrete kommentarer :D

    SvarSlett