Sider

lørdag 9. juli 2011

Life is Good

Jeg vil egentlig ikke benytte meg av bloggen for å fortelle om mitt liv utenfor den store scrappeverden, men nå klarer jeg bare ikke å dy meg! c")

Vi har fått det billånet vi ville ha, hvilket er et ganske stort skritt i riktig retning, da ingen av oss har lån fra før. Selv synes jeg bilen er veldig fin og jeg gleder meg til følelsen av "nybil".


Jeg antar at ikke så mange av dere har noen særlig interesse ut over bildet, så vi stopper der :p

Det beste med hele situasjonen vår nå, er at vi har funnet oss ny leilighet. Vi er litt lei av å bo der vi bor; lav standard, lang veg til jobb, høye strømregninger etc.etc. Vi er fortsatt på leiemarkedet, men vi har nok femdoblet standaren. Det er en veldig liten (men søt) leilighet ganske skjermet fra resten av omverden. Den er helt nyoppusset, men har mye sjarm. Vi er i ekstase og kan ikke vente med å flytte inn. Dessverre har vi tre måneder oppsigelsestid, så det må vente til november.

Jeg tok noen bilder av leiligheten som jeg skal legge ut i et senere innlegg. De er egentlig ikke så interessante i og med at leiligheten ikke er ferdigstilt ennå. Likevel har vi allerede tatt mål av vegger for å finne ut hvilke møbler vi kan ha!

Visningen var i dag, og allerede har jeg funnet sofa :lol:



Så selv om jeg ikke er typen som velter meg i min egen lykke, så synes jeg at det er på sin plass akkurat nå! :) Man må glede seg når man har det godt <3

r!ta

2 kommentarer:

  1. Om man ikke skal velte seg i egen lykke, hvems lykke skal en velte seg i da ??? hehe - nei; KOS deg med de hverdagslige ting du Rita - det er de som gjør det verdt å leve. Grattis med bil og leilighet - alltid like kjekt med nye ting.
    Tusen takk for snille ord i bloggen min - det varmer mitt hjerte :)
    god og sommmerlig klem fra meg.

    SvarSlett
  2. :) Det var akkurat det jeg hadde håpet å høre :hoho: Tuusen takk for snille (og kloke) ord. Jeg skal faktisk kose meg gløgg en liten stund, ja :b

    Jeg elsker å kommentere bloggen din, så du skal slippe å takke meg hver gang jeg gjør det (selv om det egentlig er ganske koselig da) :D

    Store klemmer herfra også <3

    SvarSlett